niedziela, 30 sierpnia 2015

Prolog

Muzyka

Zastanawiałam się jak to jest kochać drugą osobę.
You've been lonely
Zastanawiałam się, czy pokocham kiedyś kogoś na tyle, by chcieć oddać za niego życie.
Save your life
Zastanawiałam się, kiedy jest czas na pierwszą miłość i czy musi być ona wakacyjną miłością, która zawsze kończy się rozstaniem.
Let me be the one to lift your heart, let me be the one to light a fire inside those eyes.
Zastanawiałam się, jak będą wyglądały te wakacje.
Baby, you'd  be saving mine
Zastanawiałam się, jak to jest porozumiewać się z kimś, kto mówi w innym języku.
I speak a different language.


Zastanawiam się jak to się stało, że nadal go kocham.
I'm not a criminal
Zastanawiam się, dlaczego mu ufałam.
You look so small.
Zastanawiam się, dlaczego mu pomogłam.
I still hear your call.
Zastanawiam się, dlaczego za nim płaczę.
You don't even know me, but I can feel you crying.
Zastanawiam się, dlaczego los postawił go na mojej drodze.
I wanna reach out for, I wanna break these walls.
Zastanawiam się, jak długo mnie pamiętał.
It's only been four months, byt you fallen down
Zastanawiam się... Co on do mnie czuł/czuje?
This can't be over now. If I could hold ya, Swear I'd never put you down.




Nobody can't save me... but you. You can everything.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Skomentuj! Ja nie gryzę nawet za malutką krytykę ;)

.
.
.
.
.
.
template by oreuis